Zakupu dokonano bez logowania się do sklepu
1
Przygotuj numer zamówienia, kod produktu oraz dowód zakupu
Podstawą do rozpatrzenia zwrotu bądź reklamacji jest dowód zakupu, który wysłaliśmy wraz z zamówionymi produktami. Skan tego dokumentu należy dołączyć do zgłoszenia. Niezwykle istotną informacją jest też numer zamówienia oraz kod zgłaszanego produktu. Obie te informacje znajdują się na dokumencie zakupu, a także w mailu, który wysłaliśmy na Twoją skrzynkę pocztową zaraz po zakupie.
2
Wyślij do nas wiadomość zgłaszającą zwrot lub reklamację.
W przypadku zwrotu – wyślij do nas maila zawierającego w treści poniższą formułę:
Data
zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię
i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
numery
zamówień: [numery] .
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Pamiętaj – na zwrot produktu masz 14 dni od momentu jego otrzymania!
W przypadku reklamacji – wyślij do nas maila z możliwie najbardziej dokładnym opisem wady. Pomocne okażą się też zdjęcia wskazujące na usterkę. Nie zapomnij określić daty powstania wady oraz swoich żądań wobec sklepu.Pamiętaj – większość produktów w naszym sklepie posiada dwuletnią gwarancję!
3
Oczekuj naszej odpowiedzi
Dalsze ustalenia w kierunku sfinalizowania sprawy odbywać będą się za pomocą korespondencji mailowej. Oczekuj na wiadomość od nas w terminie do 14 dni od dnia wysłania zgłoszenia. Czas potrzebny na zamknięcie zgłoszenia jest zależny od ilości informacji, jakie udzielisz nam w zgłoszeniu.