Konto
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Zakupu dokonano bez logowania się do sklepu


1

Przygotuj numer zamówienia, kod produktu oraz dowód zakupu

Podstawą do rozpatrzenia zwrotu bądź reklamacji jest dowód zakupu, który wysłaliśmy wraz z zamówionymi produktami. Skan tego dokumentu należy dołączyć do zgłoszenia. Niezwykle istotną informacją jest też numer zamówienia oraz kod zgłaszanego produktu. Obie te informacje znajdują się na dokumencie zakupu, a także w mailu, który wysłaliśmy na Twoją skrzynkę pocztową zaraz po zakupie.



2

Wyślij do nas wiadomość zgłaszającą zwrot lub reklamację.

W przypadku zwrotu – wyślij do nas maila zawierającego w treści poniższą formułę:

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
numery zamówień: [numery] .

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy]


Pamiętaj – na zwrot produktu masz 14 dni od momentu jego otrzymania!

W przypadku reklamacji – wyślij do nas maila z możliwie najbardziej dokładnym opisem wady. Pomocne okażą się też zdjęcia wskazujące na usterkę. Nie zapomnij określić daty powstania wady oraz swoich żądań wobec sklepu.

Pamiętaj – większość produktów w naszym sklepie posiada dwuletnią gwarancję!



3

Oczekuj naszej odpowiedzi

Dalsze ustalenia w kierunku sfinalizowania sprawy odbywać będą się za pomocą korespondencji mailowej. Oczekuj na wiadomość od nas w terminie do 14 dni od dnia wysłania zgłoszenia. Czas potrzebny na zamknięcie zgłoszenia jest zależny od ilości informacji, jakie udzielisz nam w zgłoszeniu.


To top